Virtual Reality toepassen voor Employer Branding in de autobranche

360-graden dienstverlening

Men zegt wel eens: Beelden zeggen meer dan 1000 woorden. En daar zijn wij het helemaal mee eens. De conversie bij vacatures met een afbeelding ligt zo’n 30% hoger dan bij ouderwetse vacatures die alleen uit tekst bestaan.

Daarnaast dragen goede foto’s bij aan een duidelijker en beter beeld van je organisatie. Met 360-graden fotografie nemen we de volgende stap. Kandidaten en geïnteresseerden kunnen daadwerkelijk rondkijken op hun nieuwe werkplek of occasions bekijken in een virtuele showroom.

Met behulp van speciale 360-graden video- en fotocamera’s wordt een bedrijf vanuit ieder perspectief vastgelegd. De werkwijze, handelingen en het gebruik van machines worden gefilmd en kunnen worden gebruikt voor interne opleidingen. Nieuwe medewerkers worden gemakkelijk ingewerkt, omdat zo vaak als gewenst kan worden teruggekeken. Door een uitgeschreven stappenplan te combineren met levensechte beelden worden nieuwe vaardigheden binnen no-time eigen gemaakt!

Door Virtual Reality te combineren met onze bestaande diensten zoals vacaturevideo’s en unieke Partnerpagina’s, zorgen we voor de best mogelijke beleving voor werkgevers en werknemers in de autobranche.

Plaats voor jouw werkplaats

Virtual Reality als krachtig gereedschap

Laat als werkgever zien wat je in huis hebt, zodat kandidaten kennismaken met hun nieuwe werkplek. Jouw virtuele werkplaats laat zien waar het uitlijnen, monteren of banden wisselen écht gebeurt.

Werkplaats bekijken
Visualiseer werk met VR Bril

Visualiseer jouw vacatures

Virtuele vacatureplaatsing

Vacatures worden geplaatst in je eigen virtuele werkplek met teksten, foto’s, video’s en ervaringen van medewerkers. Vacatureteksten gecombineerd met beelden die niet alleen tot de verbeelding spreken, maar de werkelijkheid zo echt mogelijk laten zien: Binnenkort in de bioscoop!

Man kijkt zijn ogen uit met Virtual Reality voor de autobranche
Direct aanvragen

Zintuiglijk Leren

Groeien met VR E-learning

Zintuigen gebruiken we bij het opdoen van kennis en vaardigheden. Door tegelijkertijd te kijken, te luisteren en te voelen wordt informatie gemakkelijker en langer opgeslagen in ons brein. VR-trainingen zorgen dan ook voor een kortere leercurve en een beter resultaat.

Automotive VR Tour afbeelding bij Automotive Recruitment
Werkplezier door het toepassen van VR

Plezierig werken

Werkgeluk met Gamification

De kracht van Gamification zit vooral in de drive die spelers voelen om hun kennis en vaardigheden te verbeteren. De motivatie om zich te ontwikkelen via spel komt van binnenuit. Intrinsieke motivatie is de allerbelangrijkste drijfveer bij zowel het aanleren van nieuwe vaardigheden en kennis, als het verbeteren van bestaande.

Automotive VR Tour afbeelding bij Automotive Recruitment

Onbegrensde mogelijkheden!

Ontdek jouw VR mogelijkheden