Met onze diensten vind je nieuwe medewerkers en versterk je jouw werkgeversmerk waarmee je talent aantrekt en behoud. Samen sleutelen we aan een duurzame relatie tussen werkgevers en werknemers in de autobranche!
Waarmee kunnen we jouw bedrijf versterken?
Werving & Selectie
Medewerkers nodig? Onze expertise en netwerk binnen de autobranche gebruiken we om de juiste kandidaat en geschikte medewerker voor jou te vinden.
Met multimedia die tot de verbeelding spreken geven we medewerkers en kandidaten een duidelijk en eerlijk beeld van hun (potentiële) werkgever en bijbehorende werkplek.
Je werkgeversmerk versterken? Wij zorgen dat jouw merk wordt opgemerkt bij je medewerkers en werkzoekenden. De visie en missie bepaal jij, de “rich content” verzorgen wij.
Jouw bedrijf en vacatures in de schijnwerpers via onze social media. We trekken de aandacht op een manier die past bij jouw werkgeversmerk en de behoefte van werkzoekenden.
Klaar voor de nieuwe realiteit? Met 360-graden camera’s wordt jouw bedrijf vanuit ieder perspectief vastgelegd. Nodig medewerkers en zakenrelaties uit in jouw eigen virtuele ontmoetingsplaats.
Kandidaten veranderen in sollicitanten? Onze conversie-experts geven je advies, bouwen slimme koppelingen en optimaliseren conversieprocessen op je website.
Iedere partner verdient een podium. Met je eigen Werkgever Pagina deel je achtergrondinformatie, foto’s, video’s, vacatures, je Facebookpagina, verkoopkanalen, LinkedIn-profiel en eigen website.
Leren zorgt voor vooruitgang. We vullen daarom BOL en BBL stageplekken in en bieden opleidingen aan voor bandenmonteurs, autoverkopers en automotive adviseurs op ieder niveau.
Een vacature schrijven we op basis van jouw behoefte en plaatsen we op een manier die past bij jouw onderneming. Geen standaard teksten, maar een unieke vacature die verwoord wat je zoekt.
Heb je tijdelijk extra handen nodig of juist te maken onderbezetting door ziekte of vakantie? Onze pool met ervaren medewerkers biedt uitkomst voor het invullen van diverse functies.
Sollicitaties (helemaal) uitbesteden? Doordat we weten wat er voor de betreffende functie nodig is stellen we de juiste vragen tijdens de (eerstelijns) sollicitatiegesprekken.
Soms is het nodig iemand te laten gaan of een volgende stap te laten nemen. Met een duidelijk plan worden mogelijkheden onderzocht en tot een passende oplossing gekomen.